Katarzyna Rozenfeld
Liderka i mentorka z ponad 25-letnią praktyką w biznesie na poziomie Zarządów i Rad Nadzorczych, członkini Stowarzyszenia LiderShe, jest także fundatorka i członkini Zarządu Fundacji Effectus Papilionis
Tysiące kobiet w całej Polsce bierze udział w akcji „Kobiety na wybory”. Kto stoi za tą kampanią? My już wiemy!
Polska jest jednym z pierwszych krajów na świecie, w którym kobiety wywalczyły sobie prawa wyborcze. Pomimo tego, po 105 latach, nadal co trzecia Polka z tego prawa rezygnuje nie biorąc udziału w wyborach.
„Kobiety na wybory” to akcja apolityczna, edukacyjna i probono, której jedynym celem jest zwiększenie udziału kobiet w najbliższych wyborach.
Celem akcji jest dotarcie do jak największej liczby kobiet, już dziś bierze w niej udział kilkadziesiąt organizacji i wciąż dołączają kolejne.
Akcja to swoisty ruch społeczny, który tworzą organizacje o różnych poglądach, jednak łączy je jedno – kobiety na wybory! Każdy głos jest dla nas ważny – podkreślają twórczynie akcji.
Inicjatorką akcji „Kobiety na wybory” jest Katarzyna Rozenfeld, Top Executive z wieloletnim doświadczeniem w zarządach polskich i zagranicznych firm.
Innowatorka, wytrwale szukająca nowych, nieoczywistych rozwiązań i nastawiona na sukces. Po ponad 30 latach na rynku biznesowym wsparcie kobiet i prawdziwą zmianę postanowiła wdrożyć w jakości polskiej demokracji. Zdolność Kasi do jednoczenia środowisk okazała się kluczowa w przypadku połączenia kilkudziesięciu środowisk wokół jednego celu: kobiety na wybory!
Co ciekawe, w akcję włączają się nie tylko środowiska kobiece. Wśród organizacji wspierających znajdują się między innymi te zrzeszające osoby głuche czy seniorów.
Kobiety na wybory działają przede wszystkim w internecie – poprzez media społecznościowe namawiają kobiety do wzięcia udziału w wyborach. Jak przekonują, akt wyborczy to jedyne 10 sekund, 10 sekund w których korzystamy z naszych praw, 10 sekund w trakcie których mamy realny wpływ na następne 4 lata.
Na uwagę zasługuje oprawa graficzna akcji – nawiązujące do tradycyjnych strojów pasy wskazują na to, że akcja skierowana jest także do kobiet z mniejszych miejscowości, a w logotypie pojawiają się postaci w różnym wieku trzymające Polskę na sercu.
Aby włączyć się w akcję wystarczy zostawić kontakt do siebie w formularzu, który znajduje się na stronie kobietynawybory.org.pl i zaobserwować media społecznościowe kampanii „Kobiety na wybory”.